ACHTERGROND - INHOUD LEZING

Christophe Ghewy studeerde af aan Sint-Lukas in 1997. Afdeling reclame.
Dit terwijl hij eerder beeldhouwer wou worden of zich wou verdiepen in de schilderkunst.
Het was dus met enige afkeer dat hij begon aan de meest commerciële afdeling van Sint-Lukas. Misschien daarom dat hij het net anders wou aanpakken: zotter, impactvoller, bevreemdender, op de grens van wat net kan. Dat hij op kot zat, samen met een architect, fotograaf, schilder en binnenhuisarchitect was een godsgeschenk. Die creatieve prikkels, gesprekken, discussies, ook van studenten van nog andere afdelingen, verruimen je blik.

Goede reclame is meer dan het compleet overschatte ‘ideetje’ of ‘stuntje’.
Een merk krijgt een ziel, als je er het juiste (dat ook heerlijk fout kan zijn), gevoel instopt. Dat bereik je met fotografie, typo, woorden, lay-out, logo, muziek, casting, setting, dialoog, kledij…

Christophe is oprichter van LG&F (Famous), Bowling Brands, Le Fabuleux Marcel de Bruxelles, Jaegher Race Cycles en is kunstverzamelaar.

INSCHRIJVEN LEZING

DATA - LOCATIE - INSCHRIJVING

De lezing gaat door op woensdag 23 oktober 2019
Van 18u30 tot 20u30

Erasmushogeschool Campus Kaai
Nijverheidskaai 170
1070 Brussel

De toegang voor de lezingen bedraagt 8 euro per persoon en per lezing.
Voor 30 euro kan je de 6 lezingen bijwonen.
Betaling aan de ingang van de lezing via Bancontact.

Voor studenten en cursisten van de deelnemende scholen
is de toegang gratis.

Voer a.u.b. uw naam in
Vul alstublieft een bericht in.