ACHTERGROND

Luc Shih studeerde in 2004 af aan Sint-Lukas Brussel als Meester in de beeldende kunsten.

Na een stage bij het gerenommeerde LG&F (nu FamousGrey) tekende hij bij Saatchi & Saatchi als Art Director.

VVL/BBDO, Duval Guillaume Antwerpen, Famous(Grey) en Gelotology volgden de jaren daarop.

INHOUD LEZING

Reclame wordt steeds complexer en strategischer omdat de consument mondiger en machtiger is geworden.

Voor merken is het daarom belangrijk om authentiek en geloofwaardig te zijn en te blijven.

Maar is er dan nog plaats voor fantasie, abstractie, humor en fake?

Is er nog plaats voor interpretatie of leven we in een tijdperk van hyperrealisme?

Moeten de reclamecampagnes ingewikkelde cases zijn of is er nog plaats voor een eenvoudig beeldverhaal?

INSCHRIJVEN LEZING

DATA - LOCATIE - INSCHRIJVING

De lezing gaat door op donderdag 25 oktober 2018
Van 19u00 tot 21u00

Erasmushogeschool Brussel
Nijverheidskaai 170 - 1070 Anderlecht

De toegang voor de lezingen bedraagt 8 euro per persoon en per lezing.
Voor 30 euro kan je de 6 lezingen bijwonen.
Betaling aan de ingang van de lezing via Bancontact.

Voor studenten en cursisten van de deelnemende scholen
is de toegang gratis.

Voer a.u.b. uw naam in
Vul alstublieft een bericht in.