ACHTERGROND

Douglas was 8 jaar toen hij voor het eerst een fototoestel ter hand nam, wat hij sindsdien niet meer heeft losgelaten.
Opgegroeid in een huis vol muziek en beelden, leerde hij kijken en bewonderen. Pas na zijn humaniora nam hij de beslissing om van zijn liefde voor fotografie zijn beroep te maken.

Door zijn vader, die een reclamebureau had in de BBDO groep en helaas overleed in 2003, kwam hij ook met conceptuele fotografie in contact. Vandaag werkt hij voornamelijk voor de communicatiesector.

Daarnaast spendeert hij graag zijn tijd aan eigen werk wat verschillende stijlen kan inhouden, conceptueel in en buiten de studio, streetphotography,…
Zijn buikgevoel en creativiteit zijn steeds aanwijzingen om beelden vorm
te geven.

INHOUD LEZING

Graag vertelt Douglas Moors ons over zijn ervaringen en werkwijzen als reclamefotograaf.

Welke evoluties er in de beeldvorming van de conceptuele fotografie hebben plaatsgevonden.

Hoe verloopt het proces van een geschetst idee door de AD tot een afgewerkte visual.

INSCHRIJVEN LEZING

DATA - LOCATIE - INSCHRIJVING

De lezing gaat door op donderdag 21 februari 2019
Van 19u00 tot 21u00

Luca School of Arts Campus Narafi
Victor Rousseaulaan 75
1190 Brussel

De toegang voor de lezingen bedraagt 8 euro per persoon en per lezing.
Voor 30 euro kan je de 6 lezingen bijwonen.
Betaling aan de ingang van de lezing via Bancontact.

Voor studenten en cursisten van de deelnemende scholen
is de toegang gratis.

Voer a.u.b. uw naam in
Vul alstublieft een bericht in.